Kada birate profesionalnog upravnika zgrade, ali i sve aktivnosti koje su vezane za upravljanje zgradama, veoma je važno da vodite računa o referancama, kapacitetima, mogućnostima, kontaktima i povoljnostima koje izabrani ponuđač usluge nudi, ali i garancijama koje može obezbediti da će ponuđeno i ostvariti.

Najosnovnije, ono za šta profesonalni upravnik ima i uvek mora da nađe vremena je da u ime zgrade održava kontakte sa svim nadležnim insititucijama i komunalnim preduzećima. Umesto da sami stanari zgrade obavljaju veoma komplikovane administrativne procedure u preduzećima kao što su stambeno, Infostan, Beokom servis, Vodovod i kanalizacija, opština, katastar i mnoge druge, tu je profesionalni upravnik. Svi problemi koji se nametnu, ali i redovna administracija, koja se mora završiti kako bi zgrada funkcionisala, obaveza su profesionalnog upravnika.

Kompanija ’’Moj Upravnik’’ ulaže sve napore da što efikasnije i u što kraćem roku završi sve procedure. Ovde ne prestaje obaveza upravnika da vodi računa o svim dešavanjima u Zgradi. O svemu što se događa u zgradi upravnik obaveštava stanare, unapred definisanim kanalima komunikacije, a dostupan je i za pružanje svih infomracija koje su potreben stanarima.

’’Moj Upravnik’’ pored osnovnih usluga koje pruža svojim korisnicima, ima veliki spisak tehničkih partnerstava sa drugim kompanijama, sa delokrugom rada od važnosti za zgradu. Sopstvenim kapacitetima, ali i poslovnim partnerstvima u mogućnosti smo da obezbedimo i kontrolišemo poslove u zgradi poput: održavanje liftovaa, održavanja i kontrole higijene, generalnog čišćenja zgrade, održavanja i kontrola protivpožarnih sistema, uvođenja i održavanja interfona i video nadzora, zamena stare ili izvođenje nove električne i vodovodne instalacije, pranja i krečenje fasade, krečenja zgrade i zajedničkih prostorija, zamene stakala, vrata, prozora, utikača, prekidača, plafonjera, brava i cilindara, zamene sijalica, popravke krova, kao i sve ostale poslove na zahtev zgrade.

’’Moj upravnik’’ naplaćuje usluge na osnovu ispostavljenog pojedinačnog računa za svaki prethodni mesec, a korisnicima je pružena mogućnost da plaćanje izvrše preko računa ili gotovinski. Pored toga što se trudi da obezbedi što veći dijapazon usluga svojim korisnicima, kompanija radi i na automatizaciji i pojednostavljenju procedura tako da će se uskoro za sve zgrade u kojima poslujemo uvesti elektronska komunikacija, gde će svi stanari imati uvid u svoje račune, a na taj način će moći da kontrolišu svoje i troškove zgrade.